Dostawa za darmo od 499 zł i darmowy zwrot

Reklamacje i zwroty

🔄 Zwroty i reklamacje w eBootik

W eBootik zależy nam na Twojej satysfakcji z zakupów. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić lub złożyć reklamację.

Warunki zwrotu

  • 14-dniowy termin zwrotu od daty zakupu.
  • Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  • Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi metkami i akcesoriami.
  • Nie przyjmujemy zwrotów, jeśli przesyłka jest za pobraniem.

Jak dokonać zwrotu?

  • Sprawdź warunki zwrotu i umieść produkt w oryginalnym opakowaniu.
  • Pobierz formularz zwrotu tutaj lub skontaktuj się z nami.
  • Wyślij paczkę kurierem (InPost, DPD, DHL) na adres: ul. 1 Maja 39, 71-627 Szczecin.
  • Koszt zwrotu pokrywa klient.

Reklamacje

  • Przygotuj zgłoszenie reklamacyjne z dokładnym opisem problemu oraz zdjęciami.
  • Prześlij zgłoszenie na e-mail: info@ebootik.pl (w tytule: Reklamacja – [numer zamówienia]).
  • Oczekuj odpowiedzi w ciągu 14 dni roboczych.
  • Jeśli konieczne, wyślij produkt na adres: ul. 1 Maja 39, 71-627 Szczecin.
  • Koszt reklamacyjnej wysyłki pokrywa klient, w przypadku uznania reklamacji koszty zwrócimy.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: